Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

Tatry, Kozice i Świstaki - Kopa Kondracka

W dniu 17 czerwca 2023 r. członkowie Szkolnego Koła PTT „Pionowy Świat”: im. Wandy Rutkiewicz wybrali się na ostatnią w tym roku szkolnym wycieczkę w Tatry Zachodnie. Naszym celem była Kopa Kondracka, na którą prowadził nas przewodnik tatrzański, pan Konrad.

Wyruszyliśmy żółtym szlakiem Doliną Małej Łąki. Na początku było słonecznie, lecz im bliżej byliśmy szczytu, tym bardziej gęstniała mgła. Na szczycie nie było już widać prawie nic, ale zrobiliśmy fajne zdjęcia indywidualne i grupowe. Mieliśmy też okazję zobaczyć tatrzańskie zwierzęta: świstaka, który pozował do zdjęć, kozicę górską , sarnę i skaczącą po drzewach wiewiórkę.
Z Kopy Kondrackiej zeszliśmy do schroniska PTTK na Hali Kondratowej, gdzie przewodnik opowiadał nam o geologii Tatr. Mieliśmy tam półgodzinną przerwę.
Następnie przez polanę Kalatówki zeszliśmy do Kuźnic, skąd wzdłuż drogi dotarliśmy do naszego autobusu, którym bezpiecznie wróciliśmy do Bielska-Białej ok. 21:30. Wszyscy uczestnicy naszej wyprawy wrócili zmęczeni, zadowoleni i spełnieni:)